Kursus Pengurusan Jenazah MTKJP 2017

Assalamua`laikum semua, selamat petang, apa khabar sahabat-sahabat Blog MTKJP? Semoga kalian semua sihat hendaknya, kalau ada yang demam, cepat-cepat ya pergi ke Klinik dan hospital, maklumlah, sekarang ni, macam-macam penyakit. Cegah itu lebih baik dari merawat.. Insya-Allah..

Baiklah, seperti yang sedia maklum, Admin telah pun post Program yang bakal berlangsung di MTKJP ini iaitu, "Kursus Pengurusan Jenazah" di laman Muka buku MTKJP. Program yang diadakan pada setiap tahun, semoga memberi manfaat kepada mereka yang hadir di dalam menambah ilmu Agama seperti Fardhu Kifayah buat kita sebagai seorang Muslim. Amiin.. :)

Pada yang berminat, boleh hubungi Admin, nombor telefon, tarikh, di mana tempat berlangsungnya semua ada pada gambar. Tempat terhad ya sahabat-sahabat Blog MTKJP semua!!! Cepat tau daftar..

Akhir kata dari Admin, jaga diri, Jangan tinggal solat, jaga silaturahim antara kita semua ya Sahabat-sahabat Blog MTKJP, admin akhiri dengan tasbih kifarah dan Surat Asr.. Assalamua`laikum WBT.

Comments

Popular posts from this blog

Boleh atau Tidak Ucap Happy Deepavali?

Pakej Amal Jariah : Sewaan Ruangan Masjid

Keperibadian Rasulullah s.a.w